Swipe for more

Pannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo Intrecciato – 1.80 Metri

Code: GS0092
Pannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 Metri
< >
Pannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 MetriPannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo     Intrecciato – 1.80 Metri
Sconti per quantita'
x4 €97,99
per una
x5 €96,99
per una
Risparmi €5,00
x10 €95,99
per una
Risparmi €20,00
x15+ €94,99
per una
Risparmi €45,00

Quantitativo minimo ordinabile: 4 pezzi

Pannello di Recinzione in Nastri di Nocciolo Intrecciato – 1.80 Metri

Questo pannello di recinzione in nastri di nocciolo intrecciato e' un pannello intrecciato robusto ed ecologico che dará un tocco aggiuntivo di praticitá al tuo giardino.

Dimensioni:

Altezza 1.80 m
Lunghezza 1.80 m

Also available in Willow (click here) same dimensions GS0024X.

Also available in Willow (click here) same dimensions GS0053.

Puoi anche visionare Paravento in nastri di Salice. Questo paravento č piů conveniente, e permette di coprire muri o recinzioni esistenti con salice naturale.

Accessori su richiesta Clic il pulsante per aggiungere uno dei prodotti qui sopra al carrello

 
Recensioni Clienti
Valutazione: 4/5 Tradurre

"Some bit broken"

Recensito lunedě 12 settembre 2016

Valutazione: 5/5 Tradurre

"The panels were nicely made (considering the uneven nature of the Hazel sticks), and look really good."

Recensito domenica 5 giugno 2016

Valutazione: 2/5 Tradurre

"Do not order product. Nothing like web description. Customers Services advised us to take to dump after refund received."

Recensito giovedě 19 maggio 2016

Valutazione: 4/5 Tradurre

"Good, however we had to wait longer than expected for the hurdle fence panels to arrive. I rang to chase the order and it was said that there were only 2 in stock and that a further panel was awaited. I would have appreciated a call from Primrose, rather than having to have chased. The panels arrived 2 or 3 days later and we are pleased with them."

Recensito giovedě 19 maggio 2016

Valutazione: 1/5 Tradurre

"The quality of the split Hazel Hurdles was appalling. Upon delivery they simply fell apart. This type of fencing has to be well made to survive for any length of time. I have had the same fencing for a number of years but this fencing was shocking."

Recensito mercoledě 4 maggio 2016

giardinoprimrose.it:: "Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are disappointed with the quality of these hurdles. It appears that you may have received a faulty product. We are glad you have been happy with the quality of this fencing previously, please contact customer services to discuss a replacement or a refund."
Valutazione: 4/5 Tradurre

"...apart from one panel which was damaged at the end. The vertical support at the end of the hurdle had come away from the ends of the horizontal strands and proved to be quite difficult to put back in, especially when you have to part the strands alternately."

Recensito martedě 29 marzo 2016

Valutazione: 4/5 Tradurre

"Panel looks sturdy enough. It is now in place and I see that each hazel strip is not as thick in this panel as in the ones surrounding it, bought a few years ago. I hope it will be as effective and be durable."

Recensito venerdě 25 marzo 2016

Valutazione: 2/5 Tradurre

"I was expecting the hurdles to be a bit better built for the money. That being said they are going to do what i want them to do.
I am not sure they will last very well though.
"

Recensito mercoledě 17 febbraio 2016

Valutazione: 4/5 Tradurre

"Just what we expected, if just a little more 'rustic' than in the photo?"

Recensito giovedě 10 dicembre 2015

Valutazione: 5/5 Tradurre

"Very professional service"

Recensito lunedě 16 novembre 2015

Vedi di piů

Altri prodotti appartenenti alla stessa categoria

 
1 to 6 (of 6 prodotti)    Guarda Tutti       List List List  1